Ile wody jest naprawdę zdrowe?

Ile wody potrzebuje człowieka, aby dobrze pracować?

W normalnych okolicznościach – to siedzą lub czytając książkę – trzeba 35 mililitrów czystej wody na każdy kilogram masy ciała dziennie. W wadze 70 kilogramów zawierają około 2500 mililitrów, co odpowiada 10 szklanek fluidalnym 250 mililitrów dziennie. Wymóg ten podlega wahaniom: Ale pobyt na zimno lub ciepło, zwiększa zapotrzebowanie na wodę. Stres może także zwiększyć zużycie (np poceniem lub szybszego oddychania) jako aktywności fizycznej. Brakuje, organizm sygnalizuje swoje potrzeby krótkoterminowych przez pragnienia.

Woda przepływa głównie przez żywność do ciała Średnia trwa dla osoby dorosłej od 1,5 do 2,5 litrów wody dziennie. Ale większe ilości są dobrze tolerowane przez osoby zdrowe, ponieważ nerki są w stanie wydalać prawie 1 litr na godzinę. Maksymalna tolerowana długookresowe ilość zasilania cieczą wynosi około 10 litrów na dzień. Do 65 procent wody przechowywanej w jelicie grubym 35 procent są w jelicie cienkim, wchłaniany. Tutaj zawartość soli w cieczy odgrywa kluczową rolę w wydalaniu wody. Odbywa się to przez nerki, skóry, płuc i jelita. Zazwyczaj bierzemy codziennie więcej wody niż organizm potrzebuje. W tym przypadku, uczucie pragnienia jest kontrolowana przez różne systemy sterowania. Nerki odgrywają szczególnie ważną rolę. Wnieść substancje zwane mocznicowy z organizmu, potrzebuje dorosłej dziennie co najmniej 700 ml wody. Przez skórę opuszczającą o kolejne 350 ml pary wodnej ciała, nasilone pocenie może prowadzić do utraty do 4 litrów dziennie. Z oddechem, organizm traci również około 350 mililitrów wody. Nawet we śnie opuszcza ciało wody.

Spojrzał w organizmie:
Jeśli jesz ciastko, to ciągnie w długiej rurze mięśni, który rozpoczyna się na ustach przez żołądek i jelita, a kończy w odbyt, więc daleko rozkładowi, że składniki żywnościowe ostatecznie wchłaniany do krwiobiegu, a następnie do komórki ciała mogą być rozdzielone.